Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006

Εντάξει, θα ξαναπάω ταξίδι με την γυναίκα μου :)

Εδώ είμαι πάλι, μετά από αρκετό καιρό απουσίας. Εντάξει δεν ήμουν και τόσο απασχολημένος (καταλήψεις είχαμε), δύο μικρά ταξιδάκια έκανα, το ένα στον Βόλο (επίσκεψη στον Νίκο, μαζί με τον Γιώργο, την Γεωργία και την Λία) και το άλλο στην Θεσσαλονίκη. Καλά τα πέρασα δεν μπορώ να πω. Στον Βόλο, τα τσίπουρα έδιναν και έπαιρναν, μαζί με τα μεζεδάκια τους, πρώτος γύρος καβουροδαγκάνες, γαρίδες κλπ. ενώ στον έκτο γύρο τρώγαμε χτένια, γυαλιστερές και όλα τα καλά του θαλάσσιου υπόκοσμου! Όλα αυτά στον “Μπόκο”, να το ξέρετε, στα παραλιακά και “πολλά” θα πληρώσετε και “λίγα” θα φάτε, για αυτό να προτιμήσετε τα τσιπουράδικα στην ενδοχώρα. Έπειτα σειρά είχε η πανέμορφη Θεσσαλονίκη. Μπορείτε να με καταγγείλετε ότι κατάφερα να πάω στην μαγευτική Πρωτεύουσα για πρώτη φορά στα είκοσί μου χρόνια... Έχω ακόμα πολλά να πω, αλλά δυστυχώς, όπως φαίνεται από τον τίτλο, αυτό το άρθρο έχει άλλο λόγο ύπαρξης.
Πρόσφατα, για λόγους τους οποίους δεν μπορώ να αποκαλύψω (θα πέσει παντόφλα!!), αποφάσισα να ανακαλέσω εν μέρει την προηγούμενη άποψή μου περί συνοδείας εκπρόσωπου του γυναικείου φύλου σε ταξίδι. Αναγγέλω λοιπόν, ενώπιον όλων σας (!!) ότι στα επόμενα ταξίδια είναι παραπάνω από καλοδεχούμενη η γυναίκα μου. Ναι καλά διαβάσατε, η γυναίκα μου. Έχω επίσης να προσθέσω ότι σε προηγούμενο ταξίδι στο οποίο ήταν η γυναίκα μου μαζί (δεν είχαμε κάτι κοινό τότε), δεν υπήρξε ούτε ίχνος γκρίνιας από την πλευρά της και μάλιστα συνετέλεσε θετικά στο ταξίδι :)
Δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο για την ώρα, πάντως να είστε σίγουροι ότι πριν φύγω για διακοπές (μάλλον την Παρασκευή) θα επανέλθω δριμύτερος ;)

1 σχόλια:

Τη 2:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Sophia Choleva είπε...

Auth einai proodos!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα