Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2005

Χριστουγεννα στον Παγο!!!

Ναι, αποφάσισα να γράψω μετά από καιρό στο blog μου, μόνο και μόνο γιατί νομίζω ότι γεμίζω το blog της Σοφίας με άσκοπα comments που όλα μαζί μπορούν να γίνουν ένα ωραίο κειμενάκι :)

Τις τελευταίες 9 μέρες δουλεύω στο παγοδρόμειο στο Ζάππειο, μπροστά στην πόρτα. Είμαι αυτός ο ψυχρός, μαλάκας, άκαρδος, κωλόπαιδο, τσογλάνι, ξενέρωτος που είναι πόρτα.. Τι να κάνω και γω? Τη δουλειά μου κάνω. Όχι κάτω των 16 χωρίς ταυτότητα, αλλιώς κηδεμόνα. "Μα καλά δεν σου φαίνομαι πάνω από 16 ??", "Δεν έχω ταυτότητα, δεν ήξερα ότι χρειάζεται...", ΔΙΑΟΛΕ το γράφει παντού και το φωνάζουμε και από τα μεγάφωνα 30 φορές την ημέρα. Και μετά εγώ είμαι ο κακός που δεν τους αφήνω να περάσουν. Μία φορά έκανα τα στραβά μάτια και το πήραν πρέφα και μου την είπαν άσχημα. Ε, δε γουστάρω να μου την λένε επειδή δεν μπορούν να διαβάσουν τις ταμπέλες ή δεν ακούν τις ανακοινώσεις. Στην τελική ας είμαι ο κακός!!!! Άμα πια...

Τέλος πάντων, 1500 άτομα την ημέρα, και μετά από 6 ώρες δουλειάς αρχίζω να παραπατάω. Ε, και εκεί μου την βαράει. Ούτε ξέρω πώς, ή γιατί έγινε αλλά αλλάζει εντελώς η διάθεσή μου, γελάω συνέχεια, πειράζω τον κόσμο κάνω χαβαλέ μαζί τους (αλλά δουλειά όμως όχι μαλακίες, δλδ και να ρίχνω πόρτα) και όλοι με βλέπουν και αναρωτιούνται αν πήρα κάτι. Όχι, δεν πήρα. Είναι κάτι τέτοιες στιγμές που τρελαίνομαι και με πιάνει εργασιομανία. Τελειώνω την δουλειά μου στην πόρτα, στο καπάκι την έχω κλείσει και έχω φύγει για πίσω, να βοηθήσω τον κόσμο με τα παγοπέδιλα και τα παπούτσια....

Μόνο χθές (Κυριακή), φάγαμε σαν άνθρωποι, γιατί παραγγείλαμε από ένα εστιατόριο. Όλες τις υπόλοιπες μέρες, την βγάζουμε με δύο σάντουιτς από τα Everest (χορηγός είναι...). Έχει σφίξει ο κ@#ος μου!!!!!! Λάδωσε όμως το εντεράκι χθες και όλα κομπλέ. Συγγνώμη που γίνομαι αισχρός αλλά όλα κι όλα αυτά διαδραματίζονται τις τελευταίες μέρες.

Το αποφάσισα. Αύριο θα βγω το βράδυ και να πα να @£!£$@ η δουλειά την επόμενη μέρα. Ναι, θα είμαι νεκρός αλλά στα @@ μου!!! Θα έχω περάσει καλά, αυτό μετράει. Και αυτή την φορά θα πιω στην υγεία της Σοφίας σε αντάλλαγμα. Δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο αυτή την στιγμή :)


Έχω και άλλα πιο σοβαρά posts τα βάλω, αλλά τα έχω αφήσει ακόμα να περάσει το χαρούμενο κλίμα των γιορτών και να τα βγάλω μετά....


Άντε καληνύχτα, πάω για ύπνο. ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!

2 σχόλια:

Τη 3:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Sophia Choleva είπε...

Αγαπημένε μου xapla,ελπίζω να ήπιες στην υγειά μου και να μη σου βγήκε σε κακό ! Εγώ πάλι εκείνη τη μέρα που ήπια στην υγεία σου, ήπια τα αντερά μου και μετά μέχρι το πρωί κατάλαβες ποια ήτανε τα αποτελέσματα!Τα έβγαλα όλα;) Αλλά εντάξει είμαι τώρα!Α! και κάτι τελευταίο! Αν έρθω εγώ θα με βάλεις μέσα ή σταμάτησες τη δουλεία τώρα;

 
Τη 8:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger xaplas είπε...

Ανοιχτά μέχρι τις 8 Ιανουαρίου. Αν έρθεις και δεν είμαι μπροστά (ή θα τρώω ή στην Καλλιόπη θα είμαι) περίμενε λιγάκι και όταν έρθω θα λήξει το θέμα ;)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα